Klantenpanel N.V. Wester­schelde­tunnel

Vraag en antwoord

Hieronder staat een overzicht van de meest gestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op. Wij zullen de vraag zo spoedig mogelijk beantwoorden.

Hoe kan ik mijn gegevens (bv. e-mailadres) wijzigen?

Het wijzigen van de gegevens kan door in te loggen op de website (www.westerscheldetunnelpanel.nl). Bij "Mijn gegevens" kunt u de persoonlijke gegevens wijzigen.

Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord kwijt ben?

Klik op het inlogscherm hiernaast op "Wachtwoord vergeten". Het wachtwoord wordt naar het ingevulde e-mailadres gestuurd.

Hoe vaak krijg ik een onderzoek?

Deelnemers ontvangen een uitnodiging per mail waarin wordt gevraagd om deel te nemen aan een onderzoek. Via een speciale link komt u direct bij de vragenlijst. Hoe vaak u een vragenlijst krijgt, is afhankelijk van verschillende persoonlijke factoren zoals leeftijd, geslacht, woonplaats etc. Gemiddeld is het 4 keer per jaar.

Hoe kan ik me afmelden?

U kunt zich afmelden door middel van de volgende link: https://www.westerscheldetunnelpanel.nl/afmelden/

Wat is het privacybeleid van het Westerscheldetunnel Panel?

N.V. Wester­schelde­tunnel respecteert de privacy van haar panelleden. Gegevens uit onderzoeken worden niet op persoonsniveau aan derden ter beschikking gesteld. De informatie wordt anoniem verwerkt en gerapporteerd.

Wat is de beloning voor deelname?

Bij elk onderzoek maakt u kans op VVV Cadeaubonnen ter waarde van €120,00. De prijs wordt na afloop van het onderzoek verloot onder alle deelnemers. De winnaar wordt vermeld op de website (www.westerscheldetunnelpanel.nl) en persoonlijk hiervan op de hoogte gesteld.

Waar kan ik terecht als ik nog vragen heb?

U kunt bij voorkeur per e-mail contact opnemen via: info@westerscheldetunnelpanel.nl of telefonisch via 0900-2358866 (vanuit Nederland, kosten: 5 eurocent per minuut) of 0031-113-232844 (vanuit het buitenland).